poniedziałek, 17 listopada 2014

The "My time" TAG ;-)

Dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem ;-) Lubię takie wpisy na blogach , bo często możemy się dowiedzieć czegoś więcej o autorze :)
TAG podpatrzyłam u Lil Oddiette  i postanowiłam napisać go u siebie :)

Zapraszam :)




1.     Co oglądasz lub czytasz podczas swojego 'czasu dla siebie'? 
Zazwyczaj wszystkie zaległości w serialach , youtube , blogi, czasopisma. Na książki już nie starcza czasu , bo chwil dla siebie mam bardzo malutko ;-)

2. Co masz na sobie podczas czasu dla siebie? 
Po domu najczęściej chodzę w leginsach i jakimś t-shircie :) Jak jest zimniej to zarzuce sweterek :)

3. Jakich produktów kosmetycznych używasz podczas czasu dla siebie? 
Maseczka , peeling , balsam, serum , krem...yyyy chyba wszystko :D Właściwie to różnie :D

4.  Aktualnie ulubiony lakier do paznokci ... 
Hmmm... Mam ich troszkę dużo :P Ale ostatnio malowałam często Golden Rose Rich Color 05 ;-)

5.  Co jesz/pijesz podczas czasu dla siebie?
Najczęściej kawka z mlekiem- zwykła , lub inka - obydwie wersje bardzo lubię :) A jeśli chodzi o jedzenie , to ostatnio zwariowałam na punkcie tostów :D

6.  Aktualnie ulubiona świeczka?
Pink Sands - Yankee candle- mój ukochany zapach <3

7.  Czy kiedykolwiek miałaś dla siebie czas 'na zewnątrz'?
Tak i bardzo lubię sama wychodzić na miasto , robić zakupy. Uwielbiam łazic po sklepach i chociaż nikt mi nie marudzi :P Tylko niestety kończy się to często pustka w portfelu :D

8.  Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina? 
Nie i raczej sie nie wybiorę

9. Ulubiony sklep online?
Nie lubię robić zakupów online , wolę często przepłacić , ale sobie pomacać i mieć od razu :P Ale zdarza mi się kupować kosmetyki w drogeriach internetowych i nie ma dla mnie znaczenia co to za sklep :D

10. Coś do dodania? Co jeszcze robisz podczas swojego czasu dla siebie?
Ćwiczę makijaże , rysuję , albo ...sprzątam :D

Do Tagu nikogo nie nominuję , ale jeżeli ktoś jest chętny , to z miłą chęcią  poczytam ;-)
Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)