poniedziałek, 4 maja 2015

Neony od KOBO -151 i 148

Szał zakupowy trwa w najlepsze !Spore promocje w drogeriach kuszą i nie da się przejść obok nich obojętnie. Rabaty w drogerii Natura , już za nami , a ja pokażę Wam dzisiaj co udało mi się kupić -40%





Kosmetyki KOBO znam bardzo długo , ale wcześniej nie do końca doceniałam tą firmę,
Zauważyłam , że marka bardzo się rozwinęła przez ostatnie lata , a ich kosmetyki są na coraz lepszym poziomie . Przy okazji promocji w Naturze , postanowiłam się bliżej przyjrzeć cieniom do powiek.

Nowa kolekcja neonów posiada bodajże 6 odcieni , a ja pokusiłam się o nr 151 i 148- piękny morski turkus i niezwykle neonowy róż. Takich kolorów brakowało mi w moich zbiorach !

Po wyjściu ze sklepu , nie mogłam doczekać się chwili , kiedy będę mogła je w końcu wypróbować!


Cienie mają niezwykłą pigmentacje , co możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej:
 ( Nałożone bez żadnej bazy , na sucho)




Bardzo dobrze mi się z nimi pracuje - mimo konsystencji matu- nie są bardzo suche i nie osypują się w dużym stopniu.
A jeśli chodzi o trwałość- tu duże zaskoczenie- trzymają sie naprawdę bardzo długo. Różowy odcień , mimo umycia ręki dalej pozostawia ślad.

Poniżej zdjęcie kreski , z różowym cieniem- jest nałożony całkowicie solo, na gołą powiekę:





Standardowa cena jednego wkładu to 9.99

A Wy znacie cienie KOBO ?
Co udalo Wam się upolować na promocjach ? :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)