sobota, 4 kwietnia 2015

Maska odżywcza do włosów owocowa KANECHOM

Bohaterem dzisiejszego posta , będzie owocowa maska do włosów Kanechom.
Jest to firma brazylijska , która od wielu lat wiedzie prym na rynku i jest jedną z największych firm w tym kraju.

Nie jestem włosową maniaczką , a moja pielęgnacja włosów , nie powala na łopatki , ale jak każda kobieta , lubię , kiedy moje włosy , wyglądają zdrowo , mają ładny połysk i są miękkie w dotyku.

Jakiś czas temu , wpadła mi w łapki owocowa maska  Kanechom , która ma za zadanie , przywracać miękkość suchym włosom , a także regenerować i wygładzać.

Maska opakowana jest , w bardzo ładne i praktyczne opakowanie . Idealnie leży w dłoni :)


W środku opakowania , znajdziemy biało-różowo-zieloną  maź , która pachnie po prostu obłędnie.
Zapach tej maski niezmiernie mi się podoba , co jest dla mnie bardzo dużym plusem.




Po umyciu włosów , po odciśnięciu nadmiaru wody , nakładam tą maskę , od ucha , po same końce i zawijam je w ręcznik na około 20 min. 
Sama konsystencja maski , bardzo mi się podoba . Jest raczej lekka i nie wyślizguję się , podczas aplikacji. 
Nie mam problemów z jej spłukaniem.

Efekt działania widać od razu - włosy są niesamowicie miękkie , błyszczące i bardzo lekkie.
Wyglądają  zdrowo i nie mam problemu z ich rozczesaniem .

 Nie obciąża moich włosów w takim stopniu , jak inne maski tego typu,
Włosy nie ciągną w dół i nie mam problemu z szybszym ich przetłuszczaniem


Po umyciu , przez długi czas mogę się cieszyc pięknym zapachem :-)




.
Moge śmiało stwierdzić , że jest to najlepsza maska , z którą miałam okazję wypróbować do tej pory ;-)
Chętnie wypróbuje też inne warianty masek Kanechom

Niestety jest jeden minus- maska jest raczej ciężko dostępna stacjonarnie .
. Słyszałam pogłoski , że czasami można ją dorwać w Auchan .
 Ja swoją zamówiłam w sklepie kosmetykidiamore.pl/ w cenie 16,90 , za 450g

Znacie firmę Kanechom? Miałyście okazję używać tej maski ?
Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)