sobota, 12 września 2015

Rozświetlacz MAC Soft&Gentle

Hej Kochani!
Witam Was po bardzo długiej przerwie ;-)
Właściwie myślałam , żeby zakończyć działalność blogową , ale coś mnie tchnęło , żeby napisać nowy post :)

Dzisiaj chciałabym wziąć na tapetę , bardzo znany i lubiany rozświetlacz -  MAC, Mineralize, Skinfinish , w odcieniu Soft & Gentle.
Wiem , że pewnie większość z Was miała z tym kosmetykiem do czynienia , ale jeśli dalej zastanawiasz się nad jego kupnem - zapraszam do lektury :)



Rozświetlacz Soft & Gentle, bardzo długo chodził mi po głowie i wiele razy przymierzałam się do jego kupna, zawsze jednak wybierałam coś innego i odkładałam go na następne zakupy .
Ale szczęście się do mnie uśmiechnęło i wygrałam go w rozdaniu u Asi -ABC Makijażu , z tego miejsca , chciałabym Ci jeszcze raz podziękować! :)

Ale do rzeczy- Czy Soft& Gentle sprostał moim wymaganiom?


Po otwarciu kosmetyku , od razu zaczęłam testować go na dłoni. Zaskoczyła mnie bardzo fajna konsystencja i kolor- coś pięknego i niepowtarzalnego ;-)
Nie mogłam się doczekać , żeby wypróbować go na twarzy...
Jednak mój entuzjazm minął , kiedy przejechałam pędzlem po policzkach - puder dosyć mocno się sypał , a drobinki były bardzo mocno zauważalne .... i poczułam lekki zawód.
Postanowiłam nie skreślać go od razu , bo jak wiadomo, z kosmetykiem czasami trzeba się oswoić i znaleźć swój idealny sposób na jego aplikację ;-)

Drugie podejście - użyłam go na mokro , innym pędzlem i zakochałam się! Pięknie uwypuklone policzki , nic się nie sypie , a kolor idealnie współgra z moją cerą.Pięknie się wtapia , a do tego jest mega trwały i od tamtej pory używam go prawie codziennie!



Czy ma jakieś minusy?
Uważam , że kompletnie nie nadaję się do ciemniejszych cer. Próbowałam go użyć na "brązowiejszych" osobach i zupełnie się nie sprawdził. Wyglądał po prostu brzydko i dawał efekt "brudnej" skóry.
Do tego dochodzi cena- nie oszukujmy się , ale 125 zł , to nie jest mało...

Czy kupiłabym go ponownie? NIE! Bo starczy mi do końca życia! 10 g produktu , to potwornie wielka ilość i nie muszę się martwić , że mi go zabraknie :) Raczej opakowanie nie doczeka się Back2Mac :DD



Podsumowując- Uważam , że to naprawdę fajny kosmetyk , ale trzeba się z nim troszkę oswoić.
Będę go używać z przyjemnością jeszcze bardzo długi czas i póki co , nie szukam innego rozświetlacza. Zdecydowanie polecam! :)

A Wy znacie Soft & Gentle ? A może dopiero macie go w planach?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)