czwartek, 26 lutego 2015

Moja pierwsza sesja zdjęciowa - dużo zdjęć ;-)

Hej ! Witam Was po dłuższej nieobecności ;-) Tak to już ze mną jest , że brak czasu , weny , skutkuje ciszą na blogu.
Ale jestem z Wami na bieżącp , sumiennie czytam nowe wpisy koleżanek ;-)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić efekty mojej pierwszej sesji zdjęciowej , przy której wykonywałam makijaż ;-) Jestem z siebie bardzo dumna ! Stres mnie nie zjadł i wyszło chyba tak jak miało być ;-)

Dla niewtajemniczonych- moje największe marzenie , to zostanie wizazystą . Wiem , że to długa i ciężka droga , ale od czegos trzeba zacząć , budowac swoje portfolio i zdobywać doświadczenie ;-)

Sesja odbyła się w Warszawie , niedaleko Starówki we współpracy z przemiłymi dziewczętami - Dorota Korcz (fot.) i Angelika Kujawiak (modelka)

Jeżeli jesteście ciekawi , co z tego wyszło , zapraszam na dalsza część posta ;-)















Jak Wam się podoba efekt końcowy ;) ??

Pozdrawiam Was cieplutko :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)