niedziela, 29 czerwca 2014

Urodzinowy Post ;)

Hej! :)
Przychodzę dzisiaj do Was z postem urodzinowym :)
27 czerwca obchodzę swoje święto :)

Jak spędziłam ten dzień ? -Bardzo leniwie. Właściwie cały dzień przesiedziałam w domu :)
Taki relax i odpoczynek na prawdę mi się przydał :)
Nie robiłam imprezy , ale i tak dzień mogę zaliczyć do bardzo udanych :)




Prezent od mojego M :*


Przecudowne lustrzanki <3


Mała sesja z moim synkiem :)



Kolejny prezent- śliczny piasek z Wibo 
  

Kolejna porcja prezentów od Mamy :)
śliczne lakiery z Superpharm
Sztuczne rzęsy , które od dawna były na mojej chciejliście
Bransoletka Missiu - jest przecudna!
i... Buteleczka wypełniona pysznymi żelkami!


i na koniec mała niespodzianka w skrzynce...


Yves Rocher zawsze pamięta :)


A dzisiaj..powrót do rzeczywistości. Znowu praca i inne obowiązki , a pogoda niestety nie dopisuje.
Jak to się mówi.. Oby do piątku! :)
I przy okazji zapraszam na stronę na FB :)    >KLIK<
Buziaki ! :*






3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)