poniedziałek, 15 grudnia 2014

Jak ukryć zmęczenie i nieprzespaną noc ? DERMIKA Ekspresowa maseczka bankietowa Nocne Życie

Bohaterem dzisiejszego posta , będzie produkt marki Dermika . Jest to ekspresowa maseczka bankietowa pod makijaż Nocne życie . 
Jest to maseczka rozświetlająca , która ma za zadanie , ukryć oznaki zmęczenia , ujędrnić skórę i nadać jej promienny wygląd .


Co pisze o niej producent :

Maseczka ekspresowo liftingująca do każdego typu cery. Błyskawicznie napina i wygładza skórę, odmładzając i odświeżając wygląd twarzy. Usuwa objawy zmęczenia i poprawia trwałość makijażu. Idealna do cery dojrzałej jako SOS przed wyjściem.

Skład :
 Aqua, Cyclomethicone, Cyclopentasiloxane, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Prunus Amygdalus Dulcis, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Chloride, PPG-3 Myristyl Ether, Mica, CI 77891, CI 77861, Phenoxyethanol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool (25.10.2007.)




Ja osobiście , nie jestem wielką fanką efektu rozświetlenia , ze względu na moją mieszaną cerę , która lubi się przetłuszczać , pod makijaż uzywam baz matujących albo wygładzających bez drobinek .
Rozświetlenie zostawiam na sam koniec , używając rozświetlacza na szczyty kości policzkowej i nad ustami .
Jednak któregoś dnia, po nieprzespanej nocy , mając zapalnowany obiad z rodziną , szukałam w domu czegos , co zapewni mi świeży i promienny wygląd....i trafiłam właśnie na tą maseczkę .
Generalnie dostałam ten kosmetyk od mamy , sama raczej nie kupiłabym czegoś takiego ;-)

Postanowiłam jej użyć jako bazy pod makijaż i efekt zupełnie mnie oczarował. Po aplikacji maseczki na twarz po kilku minutach , moja cera była pięknie rozświetlona , wygładzona i napięta . Cały czas dotykałam sie po twarzy , bo była tak miła w dotyku , jak nigdy dotąd... Taka jedwabiście miękka ...

Maseczka zawiera w sobie lekkie drobinki , które po nałożeniu podkładu nie są mocno zauważalne .
Pięknie odbijają światlo , nadając skórze promiennego wyglądu.



Konstystencja jest dosyć rzadka , ale zupełnie mi to nie przeszkadza . Taka lekka formuła jest dla mnie jak najbardziej na tak .
Maseczka ma delikatny zapach i myślę , że żaden nos nie ucierpi :)


Wchłania się dosyć szybko , po upływie kilku minut , możemy się cieszyć piękną buzią ;-)
Świetnie współpracuję z podkładami, bardzo fajnie przedłuża ich trwałość.



Maseczka nie zapycha, mnie nie uczuliła ani nie podrażniła.
Nie ucierpiała również cera mojej mamy , która zmaga się z bardzo suchą i atopową skórą . Nawet kosmetyki z Clinique uczulają ją i powodują skorupę na twarzy , więc to o czymś świadczy.

Bardzo podoba mi się opakowanie - bardzo eleganckie i higieniczne :)


Maseczka dedykowana jest generalnie na wyjście wieczorne , ale z powodzeniem , mozna uzywać jej także w dzień ;-)
Gorąco polecam osobom , którą lubią efekt rozświetlenia , ale tak na prawdę , każda osoba powinna mieć w domu takie SOS , które świetnie sie sprawdzi podczas choroby , nieprzespanej nocy , czy np. kaca ;-)

Znajdziemy ją stacjonarnie prawie w każdej drogerii w postaci saszetek - kosztuje ok . 5 zl
Maseczke w opakowaniu 50 ml spotkałam tylko w Douglasie i zaplacimy za nią 25 zł .
Uważam , że jest to na prawdę niska cena , jak za taki rewelacyjny kosmetyk !

Myślę , że świetnie nadaję się np. jako prezent gwiazdkowy dla mamy ;)


Marka Dermika ma w swojej ofercie równiez inne maseczki i bardzo chętnie je wypróbuję ;-)

A Wy znacie ten kosmetyk ? Lubicie taki maseczki ?

Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)